10 MONTHS!!! - Reisverslag uit Kensington, Verenigde Staten van Esther Kroon - WaarBenJij.nu 10 MONTHS!!! - Reisverslag uit Kensington, Verenigde Staten van Esther Kroon - WaarBenJij.nu

10 MONTHS!!!

Blijf op de hoogte en volg Esther

18 November 2013 | Verenigde Staten, Kensington

Oke mensen hoe gaan we beginnen. Dit kan beetje een slordig blog worden. Was het zeg maar een soort van vergeten. Naja gewoon heel erg vergeten. Druk en moe en alles maar gaan ons best doen.

Maandag; was het weer eens een soort van vrije dag. Sommige mensen waren vrij maar niet iedereen. Zo waren ook Dave en Marjan niet vrij. Lenka was wel vrij van school.
Mooie gelegenheid om Lenka ook weer eens mee te kunnen nemen naar Emma en Fiona. Eerst even lekker buiten gespeeld om daar ook nog gezellig te lunchen.
Naast nils vond Lenka de lunch ook niet zo geslaagd. Pech je moet toch even proeven.
Tijd om naar huis te gaan en lekker te slapen. Nils sliep zo en voor Lenka duurde het wel even voordat ze in slaap viel. Ze was wel echt moe dus was blij toen ze eindelijk sliep.
Lenka moest op tijd ook wakker worden omdat Marjan haar kwam halen voor de tandarts. Nils en ik hebben samen lekker gespeeld.
Dave had al eten gehaald, Marjan en Lenka waren nog niet terug. Nils even geholpen met het eten en zelf eten. Omkleden en snel naar de sportschool. Even afkoelen van een echt eerste dag na het weekend dag.
Helaas was ook het sporten geen groot succes..
Dan maar even kort bij praten met papa via Skype die ook nog ergens in Amerika dwaalt haha.

Dinsdag: begon de dag lekker vlot met afzetten van Marjan en Lenka.
Nils kon ook nog even lekker spelen voordat we naar de voetbal gingen. Voetbal ging weer heel goed. Dit keer ook even foto's en een filmpje gemaakt, weten Dave en Marjan ook beetje wat hij doet.
Na voetbal was hij weer heel erg moe want had vervolgens van 12.30 - 2.45 geslapen.
'S middags Lenka opgehaald. Helaas was de rest van de middag niet heel actief want begon mij niet lekker te voelen. Gelukkig hebben de kinderen lekker gekleurd en gespeeld. Al snel ging Dave samen met de kinderen Marjan halen.
Al snel was ik mijn bed in gedoken en geslapen van 20.30-06.15. Blij dat ik snel in slaap viel aangezien het voelde alsof mijn keel half werd dicht geknepen.

Woensdag; voelde ik mij gelukkig beter maar nog niet topfit. Allang blij dat ik lang en diep aan 1 stuk heb geslapen.
Eerst Marjan en Lenka afgezet om daarna even naar de mall te gaan met nils. Sinds lange tijd weer even naar de grootste mall in de buurt gegaan.
Elizabeth vroeg of zij ook gezellig mocht komen met de tweeling. Dat vonden nils en ik wel erg leuk!! Lekker samen gespeeld om vervolgens als afsluiter alvast beetje nils zijn verjaardag te vieren. Even lekker cake gegeten en Elizabeth en ik ook nog gezellig wat gedronken erbij.
Thuis snel slapen om vervolgens zelf ook even bij te slapen. Leuke en zeer gezellige ochtend brak mij best op door nog niet op en top te zijn.
Lenka opgehaald die vervolgens de middag heel goed/lief was. Samen met Lenka het avond eten gemaakt, croissants, om snel Marjan met beide kinderen te halen. Om thuis meteen te kunnen eten!
Ook deze avond was er geen sportschool voor mij. Blij genoeg dat ik net wat beter was.

Donderdag; alweer 10 maanden weer in de states. Tijd gaat snel nog 10 weken en ik ben weer thuis.
De schoonmaker kwam vandaag ook langs; wat te doen wat te doen om niet thuis te zijn. Ach joh maakt het uit lekker ontbijten buiten de deur! Dus heerlijk naar de ihop gegaan. Lekker aan de crêpes. Op de weg terug nog even langs wat winkels gegaan.
"S middags Lenka gehaald die vervolgens ging knutselen met Dave. Hij was helaas al heel vroeg thuis.
In de avond gingen we met ze alle buiten de deur eten in de mall. Na het eten gingen Dave en Marjan laatste boodschappen doen voor de vakantie en zat ik met de kinderen in de speeltuin. Een reden dat we expres al met twee auto's waren gegaan.

Vrijdag; was het weer geen uitslapen. Moest Marjan afzetten op het werk.
Eenmaal weer thuis was het weer eens tijd voor het serieuze werk; cv aanpassen en hard opzoek naar interessante vacatures. Helaas gaat het allemaal niet zo makkelijk. Meeste zijn de meeste vacatures opzoek naar iemand die direct beschikbaar is.
Tijd om Lenka op te halen. Even lekker een blokje buiten gedaan naar de brievenbus. Om thuis weer lekker te kleuren.
Marjan was al druk bezig met de koffer in te pakken dus ging ik nils halen. Eenmaal terug gezorgd dat de kinderen blij/rustig waren zodat de spullen makkelijk bij elkaar verzameld konden worden. Tussendoor zelf ook beetje geholpen om wat spullen in te pakken.
Eenmaal klaar met werken was het voor mijzelf tijd om spullen te verzamelen die ik aan mama mee terug naar huis kan geven.

Zaterdag; tot snel gezin veel plezier in Florida en fijne verjaardag voor nils.
Op de valreep was ik gevraagd om dit weekend te helpen bij de Nederlandse school. Prima gaat de ochtend ook iets sneller. Totdat ik een uur in de file stond door een ongeluk... Was nog geen 10 minuten onderweg :( Was nu 30 minuten later oo school dan hij begon. Te overzien maar vervelend.
Dit keer geholpen in groep 3. Heel wat anders dan de kleuterklassen maar zeker ook heel leuk voor een keer. Verschil zien tussen het niveau/snelheid van kinderen in leren lezen en schrijven.
Weer terug thuis was dingen opruimen en in orde maken om niet veel later naar het vliegveld te gaan. Mama komt eraan! Even moeten wachten maar al met al was mama er snel!
Thuis even rondje door het huis, koffer uitpakken met natuurlijk ook veel lekkers voor mij hihi en daarna weer weg.
Mama nog even de benen strekken maar ook meteen even de "bekendste mall van de blogs" te laten zien en lekker eten.
Niet te laat weer terug want mama was wel beetje moe, kleine jetlag.

Zondag; was ik ook al weer vroeg wakker maar mama vroeger haha. Even lekker ontbijten met pistoletjes en kaaaaaaas!!! Oh jamm. Lekker beetje zondags tempo aan doen maar niet te sloom.
Programma van vandaag; de dc highlights. Gelukkig zat het weer lekker mee en konden lekker doorlopen. Het was ook niet super druk.
Het "rondje" afgesloten bij de souvenier shop waar we met Maureen hadden afgesproken.
Als afsluiting van de dc dag lekker gegeten bij het hard rock cafe!
Op naar huis want er wachten hongerige katten op mij haha. Plus onze voeten waren het zat.
Thuis lekker tuttig klaverjassen gespeeld en meteen gewoon gewonnen! Yeah ben het nog niet verleerd. Als troost prijs ging mama naar bed en wou ik ook lekker slapen tot dat ik dus nog een blog moest maken.

Het is nu 11 uur hier en om 6 uur gaat de wekker weer voor een tripje new York met mama.
Ik zeg welterusten en tot volgende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kensington

Esther

Welkom op mijn profiel! Vanaf hier ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen als au pair in the USA! Vandaar ook mijn site naam; Nessy, Nanny maar dan met mijn bijnaam Es erin verwerkt! Hoop dat jullie met plezier mijn verhalen lezen dan probeer ik zoveel mogelijk te genieten in Amerika.

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 46630

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 14 Januari 2014

Au Pair avontuur

Landen bezocht: